Сьогодні я пропоную вам продовжити роботу з рівняннями, що зводяться до квадатних, і ось такі вправи ми розглянемо на цьому уроці.
Письмові вправи.
§ 18-19, №№ 754, 756, 758
Логічні вправи та завдання підвищеного рівня складності.
1) Розв'яжіть рівняння:
а) (х² + 5х)(х² + 5х – 2) = 24;
б) (2х² + х + 1)(2х² + х + 3) = 8;
в) (х² – 5х + 7)² – (х – 2)(х – 3) = 1;
г) (х – 1)(х – 2)(х – 3)(х – 4) = 120;
д) (x – 1)x(x + 1)(x + 2) = 24;
e) (х + 3)²(х + 2)(х + 4) = 12.
2) Розв'яжіть рівняння:
а)
б) √(3х² - 14x + 9) = 1 .
3) Розв'яжіть рівняння:
а) х – 6√х + 5 = 0;
б) х + √х – 6 = 0;
в) √(х - 1) +2х = 12 ;
г) x + √(x + 20) = 20;
д) x² - 3x - 7 = √(x² - 3x + 5).
4) Знайдіть пропущений вираз:
х²+ х – 6 х² – 2х – 15
а³b bc³ ?
Підсумки уроку
1. В якому випадку правильно
виконано записи?
а) х4 – 3х2
+ 2 = 0.
Заміна: х2 = t,
х4 = t2, тоді t2 – 3t + 2 = 0; x1 = 1, х2
= 2.
б) х4 – 3х2 + 2 = 0.
Заміна: х2 = t,
х4 = t2, тоді t2 – 3t + 2 = 0, t1 = 1, t2 = 2.
Обернена заміна: х2 = 1 або х2 = 2, маємо: х1 = 1, х2
= √2.
в) х4 – 3х2 + 2 = 0.
Заміна: х2 = t (t ≥ 0), тоді t2 – 3t + 2 = 0; t1
= 1, t2 = 2
Обернена заміна: х2 = 1 або х2 = 2, маємо: х = ±1, х = ±√2.
Домашнє завдання: § 22, №№ 755, 757, 759
Немає коментарів:
Дописати коментар